Allt till salu inom "kylboxar 12v test mobicool t26"

Sortering:

Tidigare annonser till salu

Camping och Frilufsliv  ·  Västerås

Kylbox 12v

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 1 månader
En fungerade kylbox med 12v kontakt. Är inte helt hundra på storleken, men gissar på ca 18-20 liter. Den har några år på nacken men fungerar mkt bra. på 5 min kylde den ner från 23,6 grader till 17,4 som kan ses på videon. Mao en snabb och bra kyleffekt på boxen. På videon användes en adapter för omvandling. Den medföljer EJ. Observera att denna adapter inte ingår eller säljs. Är annonsen kvar är kylboxen kvar, när boxen är såld tas annonsen bort. Kylboxen hämtas hos säljare, mao, den skickas ej. Priset som inte är prutbart. Annonsören vill inte störas av telefonsäljare.
200 kr
Blocket.se
Övrigt  ·  Oskarshamn

KYLBOX 45 liter 12volt

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 18 dagar
KYLBOX Ezetil E45 12V http://www.ipv-hungen.de/typo3/index.php?id=5&trade_mark=06&cHash=23527a5ce9 Mått : 59x39x45 cm Volym : 45 L Vikt : 6 kg Drivs med ett 12 V elsystem. eller nätagg. 230v hölje är tillverkat av slagtålig plast. förbrukning 48 watt. Förvaringsfack för nätkabeln och cigarettändare typ kontakt (12V) är inbyggd i locket. kapacitet: 45 liter Vikt: 6 kg Längd: 59 cm Bredd: 39 cm Höjd: 45 cm Motsvarande kylbox men med alu.hölje finns hos conrad.se http://www.conrad.se/EZETIL-TERMOELEKTRISK-KYLBOX-E45-ALUMINIUM-45-LITER.htm?websale7=conrad-swe&pi=396151
500 kr
Blocket.se
Övrigt  ·  Karlskoga

Kylbox 12V Dometic RC 450 45L

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 2 månader
Säljer min kylbox som jag använt en vända i sommar då jag tycker den är för stor för min bil. Kylbox på 45 liter. 12 V. Kyler 25-28 grader celcius i förhållande till utomhustemperaturen. Perfekt att hålla maten kall. Mått: h 44,7cm b 59cm och d 39cm Vikt 8,4kg. Inte till gasol! Nypris ca 1995:- Annonsören vill inte störas av telefonsäljare.
500 kr
Blocket.se

Kylbox 22 liter, 12V

Togs bort för 9 år sedan - Till försäljning i 2 månader
Mått: 40 x 24 x 40 cm. Smidig portabel kylbox, 12V/230V, med rymlighet för såväl mat och frukt som PET-flaskor. Art.nr: ED98401 Pris: 599:- exkl. moms, 749:- inkl. moms. I vår webbshop kan du betala med kort, faktura och avbetalning via Klarna. För dagsaktuellt pris och information se vår webbshop. Vi förbehåller oss rätten att höja/sänka priset i vår webbshop under tiden denna annons är aktiv. För fullständiga köpvillkor hänvisar vi till vår hemsida. Om företaget Vår absoluta målsättning är att du som kund skall få den hjälp du behöver. Vi vill att du skall komma tillbaka! Vi på Strands har roligt på jobbet, det vill vi att du också skall ha! Det skall vara enkelt och roligt att handla av oss. Vår högt uppskattade webbshop förändras och fylls på dagligen. Våra utesäljare reser över hela norden och besöker främst våra återförsäljare.
749 kr
Blocket.se

Kylbox 22 liter, 12V

Togs bort för 9 år sedan - Till försäljning i 24 dagar
Mått: 40 x 24 x 40 cm. Smidig portabel kylbox, 12V/230V, med rymlighet för såväl mat och frukt som PET-flaskor. Art.nr: ED98401 Pris: 599:- exkl. moms, 749:- inkl. moms. I vår webbshop kan du betala med kort, faktura och avbetalning via Klarna. För dagsaktuellt pris och information se vår webbshop. Vi förbehåller oss rätten att höja/sänka priset i vår webbshop under tiden denna annons är aktiv. För fullständiga köpvillkor hänvisar vi till vår hemsida. Om företaget Vår absoluta målsättning är att du som kund skall få den hjälp du behöver. Vi vill att du skall komma tillbaka! Vi på Strands har roligt på jobbet, det vill vi att du också skall ha! Det skall vara enkelt och roligt att handla av oss. Vår högt uppskattade webbshop förändras och fylls på dagligen. Våra utesäljare reser över hela norden och besöker främst våra återförsäljare.
749 kr
Blocket.se
topwave

Missa inget nytt

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få reda på de senaste och hetaste tipsen inom köp & sälj