Allt till salu inom "t5 rwd elsystem"

Sortering:

Tidigare annonser till salu

T5 rwd delar, 960 m90 vitblock, t70 turbo osv

Togs bort för 9 år sedan - Till försäljning i 4 månader
Hej! Ska sälja mina resterande t5 grejer. Avsett för 740/745/760/765/940/945/960/965 osv * elsystem från 850 t5 för att klippa och sätta in i tex 7/900, 500kr * STOR intercooler, passar imellan balkarna på 7/900, 72 bred x 30 lång x 10cm tjock, 500kr * m90 låda vitblock, kardan, vxl balk, örat för startmotorn original lamell, spakställ och spak finns nu !, 4000kr * 960 servoslangar 500kr * T70 turbo, helt ny, med avgashus och intern wastegate, t3 fläns, lagom för t5 motorerna, 3000kr Skickar helst inte, men kan gå att lösa mot förskottsbetalning Mailkontakt i första hand pga skola samt arbete. Ska du absolut ringa och jag inte svarar så skicka ett sms med namn och nummer och att det gäller T5 grejerna så ringer jag upp.
500 kr
Blocket.se
Övrigt  ·  Askersund

Nybyggd T5 motor komplett 740/940 h profil mm

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 1 månader
Ska nu sälja min motor som suttit i min 740 t5 rwd där allt är anpassat för att sitta rakställd i Volvo 740 eller 940 såsom oljetråg,vattenrör,motorfästen ,oljesticka ,turbo,startmotor,generator ,elsystem mm mm! Motor B5234T Block: Schimsat,borrat och riktplanat,vev från nyare V70 diesel (bättre vrid),h profil stakar från LG speed,Kolvar från nyare S60R,fixad vevhus vent! Nya lager,packboxar,packningar mm Toppen: Portad,planad samt renoverad! Kringutrustning: Grenrör är ett (japan) rör som är fixat så turbon passar rakt på! Turbon är ett 19T med 7ans vinklade avgashus(Gått 10mil)!Sitter alla rör till vattenkylningen, oljeretur rör, stålomspunnen slang till oljan samt ställbart laddtryck! Skickar med överdelen av den 3" stora rostfria downpipen som är ombyggd att passa rakt på turbon(mycket jobb)! Skickar även med tryckrör turbosidan,Rör och siliconslang samt lmm i större lmm hus med nät i från TM racing! Helt fördelarlöst system från TM racing med deras box med byggt fäste för snygg montering på torpedvägg. Motorn säljs komplett med startmotor,generator,ombyggt insug med rail och Siemens deka 630cc spridare,vakuum station,oljefilterförflyttare med skruvkopplingar till oljekyl som också ingår. Vattenrör är ombyggt för att passa i 740 / 940 RWD tråget likaså är omsvetsat!Motorfästen är egenbyggda stumma med svarvade kuddar. Servorör nybyggt med slang tryckt på hydroscand emellan. Tomgångsmotor,alla ventiler samt hela kabelhörvan medföljer! På motorn sitter även ett jävligt fint kopplingspaket från BAKAXEL.SE bestående av :Ombyggt plant svänghjul ,6 puckad sinter samt ACT 768 tryckplatta! Har kört med en Getrag 260 låda som även den kan ingå vid rätt pris som passar bolt on! Obs den med rätt utväxling så den ej varvar ihjäl sig på 5 ans växel som det gör om man kör med t.ex ZF lådorna! Säljes så komplett som möjligt så en installation i tex en 740 ska va så enkel som möjligt! Boxen som medföljer är mappad av TM racing med alla grejer som sitter på!! Skickar med en kylare ,extra grenrör samt lite andra småsaker! Pris från 49000kr !!!!!eller bud! Innan ni mailar eller ringer med skambud så räkna på vad det kostar att bygga nytt,anpassa allt samt mappa=mycket tid och pengar nerlagt och byggt på seriösa grejer säljes långt under byggkostnad! Går kanon med tidigt ladd och allt samt inget olje läckage eller liknande!Allt har bara gått typ max 40 mil sen den byggdes och går kanon. Passar lika bra i gatbilen som i banbilen och är en perfekt trackday motor!!! Tog ur allt ur min bil förra veckan!! Har säkert glömt en del men ring och fråga om det är något ni undrar över! Ring mig Stefan på tel:0706512045 Annonsören vill inte störas av telefonsäljare.
100 kr
Blocket.se
Bildelar och tillbehör  ·  Älvdalen

960 t5 rwd i delar

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 13 dagar
säljer nu iväg allt i delar då det verkar finns mer intresse för delar än alltihop rakt insug från v70 t5 -02 färdig svetsat med 960 3" spjäll och tomgångsmotor från 850. helt bolt on medföljer ny packning 2000:- eget svetsat grenrör anpassat för volvos R k24 turbo med färdigsvetsat vattenrör följer med nya grenrörspackningar och 3" downpipe helt bolt on 3000:- fördelare för RWD (krabblock) helt nytt och oanvänt 1500:- 3" alu intercooler med sidoanslutningar helt ny sitter just nu i en 960 1000:- T5 motor fullt fungerande (inte några kringdelar) B5234t från 850 5000:- elsystem med box (oklippt ) 1000:- 3" avgassystem anpassat efter 960 (multilink) helt nytt (hemma byggt) 500:- volvo 760 krängningsstag ett måste på 740 940 så inte tråget ska ta i 1000:- takvinge till 940 960 sedan behov av lack 500:- stora kylaren med elfläkt från 960 1000:- oljetråg och pickup färdigsvetsat 2500:- 960 motorfästen 500:- volvo 960 -92 med nya fronten monterad utan motor och låda (3.0L) elstolar kanonfin invändigt och utvändigt 4000:- kan även säljas i delar framskärmar från 960 -92 (940 lycktorna) helt rostfria 500:- dörrar inredning huv nya 960 fronten m.m volvo 960 -95 med grå inredning kompletta dörrar (dörrsidor lister handtag backspeglar vindavvisare på framdörrar ) 2000:- träpanel och träratt 1000:- bakljus vit blinkers reflexramp 1000:- tygstolar med baksäte 500:- diverse inredning? allt sitter monterat i/på bil så det kan ta nån dag innan jag kan skicka mail eller ring om det är något annat som du söker går bra att skicka med bussgods men då är det förskotts betalning på fraktkostnaden som gäller sen skickas delarna med efterkrav
500 kr
Blocket.se

T5 rwd elsystem

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 20 dagar
Färdigklippt elsystem till T5 rwd bygge. Alla kablar märkta och onödiga kablar bortkopplade Medföljes kopplingsschema med allt du behöver till ditt bygge. Relä mm Kan skickas! Sökord: t5 bygge vitmotor m90h rwd
1 100 kr
Blocket.se

T5 rwd

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 12 dagar
Hallå tänkte sälja mina RWD grejer då andra planer har kommit i vägen! Komplett 855 t5 motor med Några hundra mil gammal R koppling och GLT kammar elsystem och Box med steg 3 autotech Pris: 4500 960 delar: Sump med sugsil 1000(såld) Alla 6 motor fästen 500(såld) Både lilla och stora vatten rören 500(såld) Oljestickan 200(såld) Sprängkåpa till 960 automat till omsvetsning av zf 500(såld) Termostat hus utan nippel till expansionskärlet 200(såld) Temp givare som sitter bak på motorn 100(såld) 3" gaspjäll 200(såld) Övriga saker: JG Box för fördelarna löst täningssystem rent ny med instruktioner, med kablage och spolar (601) 3000(såld) Raka insuget 500(såld) Helt ny Volvo orginal 19t med portat wastgaten hål för stabilare laddtryck när man ska ladda på lite 6000 OBS inget av 960 grejerna är kortat! Och vid köp av mycket grejer så lämnas paket pris även om alla 960 grejer köpes så fås hela 960 motorn på köpet! Med reservdelar som passar på t5 motorn så som givare och generator och dylikt! Passar inte priserna så lägg bud dock inte skam bud! Ring eller sms inte mejl då den kollas knappt! Lånad bild!
1 000 kr
Blocket.se
topwave

Missa inget nytt

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få reda på de senaste och hetaste tipsen inom köp & sälj