Allt till salu inom "kapell ockelbo t16"

Sortering:
Ockelbo T16
Norrtälje
9 dagar

Ockelbo T16 Visa liknande

35 000 kr
Blocket.se
Ockelbo T16
Kungsbacka
1 månader

Ockelbo T16 Visa liknande

32 000 kr
Blocket.se
Ockelbo T16
Ljusdal
8 månader

Ockelbo T16 Visa liknande

33 900 kr
Blocket.se
Nimbus W9 Weekender
Butik Höganäs
Idag

Nimbus W9 Weekender Visa liknande

1 850 000 kr
Blocket.se

Tidigare annonser till salu

Övrigt  ·  Stockholm

Ockelbo T16. Kultbåt från 1968 Orginalskick

Togs bort för 11 år sedan - Till försäljning i 11 dagar
Ockelbo T16 bra skick. Orginal inredning med teakimitation i durken, även den orginal. Finns en liten skada upptill på ryggstöd, syns på bild. Oskruvad utan hål i intrumentpanel mm. Orginal ratt medföljer. Kapell i mycket bra skick. Kapellbågarna behöver dock justeras. Säljes utan motor. Lämplig för 40-100 hk, lång rigg. Transport inom Stockholm kan ev ordnas. Priside: 7500 kr, eller bästa seriösa bud.
7 500 kr
Blocket.se
Övrigt  ·  Norrköping

Ockelbo T16 Yamaha 55hk

Togs bort för 10 år sedan - Till försäljning i 13 dagar
Ockelbo T16 Yamaha 55 hk Båt och motor från -82. Välskött och underhållen genom åren, full genom gång på motorn som impeller byte reglage, botten målad, ny ratt 2013. Kapell mycket fint skick, kan öppnas/delas på flera ställen. Dynor jätte fint skick! Tillbehör som medföljer: Trailer obromsad. Ankare + linor. Fendrar. Stereo med USB, cd, radio Kan köpas till plotter! Säljes pga ny inköpt båt! För mer info ring!
26 500 kr
Blocket.se
Övrigt  ·  Ovanåker

Ockelbo T16 Mercery 50hk

Togs bort för 9 år sedan - Till försäljning i 2 månader
Hejsan! Jag säljer nu min Ockelbo T16 med en Mercery 50hk. Båten saknar reglage kapell och tank, men jag har lösa reglage liggandes. Motor och båt har stått inomhus, trott och fint! För bara båten vill jag ha 7000, och för båt och motor hade jag tänkt mig 13000. Motorn behövs också kollas över en del och därav priset! Mvh, Göran.
7 000 kr
Blocket.se
Övrigt  ·  Haninge

Ockelbo T16. Mercury 2t 75 Hp 2005

Togs bort för 9 år sedan - Till försäljning i 4 dagar
Mindre båt (4.80 lång 1.95 bred) tar 5 personer + packning i fören. Toppar 32 knop enl plotter. Nyservad motor -bytt impeller, olja, stift, filter etc innan vinterkonservering (av firma) Den har kapell ( dåligt skick ), upptagningsvagn ( 30 Km/h ) samt allt övrigt som behövs som fendrar, ankorlina, förtöjningar. Dubbla 25l Yamaha trycktankar. Köpte nytt batteri förra året samt ny plotter (Garmin 526i) med nytt kort / Bluechart vision Norrköping ->Öregrund) Pris inkl plotter/kort= 33 000:- ( exkl plotter 28 000:- )
32 000 kr
Blocket.se

Ockelbo T16 & Yamaha 55

Togs bort för 9 år sedan - Till försäljning i 1 månader
Välskött snabb och trevlig båt med 5 sittplatser, kapell i bra skick, ny trycktank, ny ratt, stereo med USB 2013, Raymarine GPS plotter 2013 (helt ny installerad, i originalkartong). Full genomgång på motor, med ny impeller, startmotor och gasreglage gjordes före denna sommar. Båt och motor från 1982. Född och uppvuxen i sjön Sommen där den också kan provköras. Obromsad trailer i bra skick ingår vid snabb affär.
29 000 kr
Blocket.se
topwave

Missa inget nytt

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få reda på de senaste och hetaste tipsen inom köp & sälj