Quantcast
Till salu inom: ”

volvo t22 säljes

Volvo T22

Strömsund
Säljes

Krokom

Tidigare annonser till salu

Snöblad till mindre traktor för dig som tröttnat på bakbladet. Jag har haft det på en volvo t22. Men passar även på andra traktorer. Fästjärn för wireblocken fram medföljer. dom passar på t22 och t24. Bladet är lätt att hänga på och av. Lyfts upp och ner med lyftarmarna bak på traktorn. Bladet kan ställas i sidled och är även fjäderbelastat om det skulle ta i någonstans. 3000:-
Säljer en Volvo T22. - 65? Jag har själv inte haft tid att göra något med den. Förra ägaren har plogat med den, efter det så har den bara blivit stående. Det jag vet om den är det han sa, och det var att förgasaren behöver gås igenom. Har inga papper på den. Dåliga framdäck, fina bakdäck var av ett ser nästan nytt ut. Det följer även med ett plogblad, ett par snökedjor. Finns även en kärra att köpa till. Fler bilder kan fås på mms.
Volvo T22 i hyffsat skick, nya tändstift och tändkablar. Ny ventilkåpspackning. Nya batterikablar. Ny stoppknapp. körs inte så ofta men var igång för ca 1 månad sedan. Har stått inomhus. Lite ompyssling till så har ni en bra gårdstraktor. Traktorn är ej registrerad då detta inte var nödvändigt på den tiden den såldes ny. Fler bilder kan skickas vid intresse av köp. Säljes pga flytt. Ring kvällstid för säkrast svar
volvo t22 fungerande med frontblad kjedor följer med.
Har en fungerande T22:a i bra bruksskick! Tyvärr inte i registret=inget regbevis! Alla oljor är byta och oljefiltret! Inga lysen in kopplade saknar generator! Lite missljud i kopplingslagret! Ring för info! Inga byten bara pengar i handen!