Allt till salu inom "lättlästa körkortsboken med cd"

Sortering:

Tidigare annonser till salu

Böcker och Litteratur  ·  Göteborg
Språkporten, Form i Fokus & Körkortsboken m.m
Togs bort för 14 år sedan - Till försäljning i 1 månader
Form i Fokus Del C ISBN 9789174344080 samt tillhörande facit. Detta är en övningsbok och jag har använt den och skrivit i den med blyerspenna, lätt att sudda bort. Båda för 180kr. Språkporten med tillhörande CD skiva ISBN 9789144043807 Infylld med blyerspenna på visa ställen, lätt att sudda bort. Säljs för 220kr. Lättlästa Körkortsboken med CD skiva. säljs för 220kr PowerPoint 2000 "På rätt kurs, grund kurs" med tillhörande CD skiva ISBN 9188973042 Pris 150kr. Excel 2000 Person Datorn från BIT till IT inköpt på NTI-skolan Pris:120kr. WORD bok 1&2 Person Datorn från BIT till IT inköpt på NTI-skolan Båda för 300kr. Persondatorer DTR 1206 ISBN 9178825571 Pris: 160kr. Samtliga böcker är i jättebra skick. Kan skickas om köparen betalar porto. Porto tillkommer.
120 kr
Blocket.se
Böcker och Litteratur  ·  Finspång
Böcker i bra skick
Togs bort för 14 år sedan - Till försäljning i 2 månader
Advanced grammar check (för Engelska B) - ISBN: 9197179175. Pris - 50kr Räkna med Vux inkl. CD (kurs A) - ISBN: 9789140635501. Pris - 300kr Progress Gold B inkl. CD (Engelska B) - ISBN: 9789144035611. Pris - 250kr Bygg upp ditt ordförråd 3 (Grund SAS) - ISBN: 9789174345865. Pris- 50kr Sagor och sanningar inkl. CD - ISBN: 9789127505766. Pris - 100kr Svenska etc. - ISBN: 9789147078141. Pris- 270 Lättlästa Körkortsboken. -ISBN: 9789185977475. Pris -270 Marknadsundersökning - en handbok -ISBN: 9789144017990. Pris- 150kr Microsoft Word 2007 (Grundkurs för svensk programversion). -ISBN: 9788247717738. Pris- 70kr Microsoft Excel 2007 - ISBN: 9788247717745. Pris -70kr Microsoft PowerPoint 2007 - ISBN: 9788247718407. Pris -70kr
0 kr
Blocket.se
Övrigt  ·  Stockholm
Körkorts Boken
Togs bort för 13 år sedan - Till försäljning i 26 dagar
Hej , säljer några boken som jag ska inte använda mer: *körkorts ljudboken nr 21(den sista),med vägmärken och vägmarkering... 200kr *Lättlästa körkortsboken med CD, vägmärker och vägmarkeringar finns,Lättlästa Körkortsboken är även inläst i Daisy-format. Med varje bok levereras en cd-skiva med ljudet. På skivan finns även ett läsprogram vilket gör att man kan spela upp ljudet på en dator, en mp3-spelare eller med hjälp av en speciell så kallad Daisy-spelare. ISBN13: 9789186737146... 200kr
200 kr
Blocket.se
Böcker och Litteratur  ·  Stockholms län
Körkorts-, MC- eller lättlästa körkortsboken
Togs bort för 15 år sedan - Till försäljning i 2 månader
Har körkortsboken, MC boken och lättlästa körkortsboken (med CD room) till salu. Helt oanvända: Körkortsboken 150:- MC boken 100:- Lättlästa körkortsboken 150:- / Magnus
0 kr
Blocket.se
Fynda i mitt förråd
Togs bort för 15 år sedan - Till försäljning i 8 dagar
Semester och dags att rensa gammalt och göra plats till nytt. 1. MFF-Tshirt storlek 130 (puma). pris: 120 kr 2.shorts (puma) storlek s. pris: 100 kr 3.Hårspolar i två storlekar 29 st totalt pris: 120 kr 4.symaskin, använd 1 gång, vet inte hur den fungerar är säkert bra. nålar och spolar finns. pris 600 kr 5.Bosign laptop pillow: ord. pris. 249 kr mitt pris. 150 (aldrig använd) 6.Stol från EM möbler, Felköp! kommer inte ihåg vad den heter , den hade varit perfekt till barnrummet eller som till hunden katten att vila sig i. pris 100kr 7.liten byrå från Jysk, bra som bord vis sängen. pris: 150 kr 8.12 st höga glas. Varje förpackning innehåller 4 glas i varsin färg, ni ser färgerna på kartongen. De är aldrig uppackade och är perfekt som present eller till studenten. pris: 80 kr för alla. 9. ett litet akvarie, inte använt på många år storlek kan vara 60x25 cm , där sitter en klister termostat. pris:250 kr 10. Tavla i canvas 70x100cm undervattensfotografi nypris: ca 7000 kr pris: 800 kr 11. Tavla i canvas 70x100cm undervattensfotografi pris: 800 kr 12. Ikeas Lagra spotlight, 10 kr st 13. cosonic ett par bra hörlurar med mic. pris: 70 kr 14. - boken go ask alice: 25 kr - boken digitalfoto av thomas nykrog : 70 kr -boken: Lättlästa körkortsboken: 120 kr -boken visdomsord och WC-klotter: 25 kr 15.Tavla i canvas 70x100 cm undervattensfotografi pris: 800 kr 16.Innebandyklubba x2 samt 3 bollar och ett fodral. pris: 150 kr 17: CD skrivor: 7 kr/st 18. vas i två nyanser av blå pris: 5 kr 19. Tavla i canvas 70x100 cm undervattensfotografi nypris: ca 7000 kr pris: 800 kr Tavlorna kan fraktas inom sverige dock står köparen sjävl för frakten. Inget av de andra prylarna fraktas. Vi ses i förrådet!
50 kr
Blocket.se
topwave

Missa inget nytt

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få reda på de senaste och hetaste tipsen inom köp & sälj